• news_banner

News

Sheer Art Room hè stata aghjurnata di novu è attività di sperienza di scultura sò state realizate per aiutà a creazione artistica

In marzu, Sheer Art Studio, chì hà e funzioni di un studio è di una sala di scultura, hè statu aghjurnatu è lanciatu!

1111

Figura 1 U novu aspettu di Sheer Art Studio

Per celebrà l'aghjurnamentu di a sala d'arte è per inspirà megliu l'ispirazione di creazione artistica di tutti, faremu una seria di attività di pittura / scultura quì di tantu in tantu.

Questa volta, avemu invitatu un artista anzianu cum'è maestru per questu avvenimentu per portà una sperienza di scultura impressiunanti.Dopu à l'iscrizzione, qualchì furtunatu persunale hà participatu à sta attività è andò in un viaghju di esplorazione di l'arte di scultura cù i culleghi.

图片1

Figura 2 U maestru spiegò a storia di u sviluppu di a scultura

图片2

Figura 3 U maestru mostra i ditagli di a scultura

Avemu riesciutu à fà un scheletru di testa in questu avvenimentu.A spiegazione meticulosa è paziente di u maestru hà fattu sta sperienza fruttuosa è interessante.Tuttu u staffu hà apprezzatu u divertimentu è a creazione d'arte in Sheer Art Room.

图片3

Figura 4 Impiegati facenu u quadru mudellu scultura

图片4

Figura 5 Impiegati sò riempia u quadru mudellu scultura

Cù u migliuramentu cuntinuu di l'opere di scultura, ognunu hà una cunniscenza più prufonda di i dettagli di u mudellu di caratteri 3D, è ponu tandu integrà a cunniscenza acquisita è l'ispirazione in a creazione di ogni ghjornu per creà opere più eccitanti.

图片5

Figura 6 Mostra di l'opere finali

In u futuru, faremu più attività in u Sheer Art Studio.Aspittemu più impiegati chì si uniscenu à e nostre attività è ottene più felicità è ispirazione per a creazione artistica in Sheer Art Room.


Tempu di Postu: Apr-12-2023