• news_banner

News

"The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom" stabilisce un novu record di vendita in a so liberazione

U novu "The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom"(riferitu cum'è "Lacrime di u Regnu" sottu), chì hè stata liberata in maghju, hè un ghjocu di avventura in u mondu apertu di Nintendo. Hà sempre mantinutu un altu gradu di discussione da a so liberazione. Stu ghjocu hè statu in cima di a lista di "ghjochi più anticipati" per un Uni pochi anni. I ghjucatori in tuttu u mondu rivelanu un altu livellu di aspettativa nantu à questu. Cum'è u più apertu è liberu "Legend of Zelda" finu à oghje, "Lacrime di u Regnu" hà rispostu à l'aspettattivi di i ghjucatori cù a so qualità eccellente.

封面

"Lacrime di u Regnu" hè stata liberata u 12 di maghju. Cù grandi aspettative è discussioni intense, a vendita globale di stu ghjocu hà superatu 10 milioni di unità in solu trè ghjorni, battendu u record stabilitu da u so predecessore.The Legend of Zelda: Breath of the Wild.Hè diventatu u ghjocu più vendutu in a storia di a serie Zelda, è ancu u ghjocu Nintendo più vendutu in Europa è in l'America.Per calculà approssimativamente chì "Tears of the Kingdom" cù un prezzu ufficiale di US $ 69.99 (circa RMB 475), a vendita di trè ghjorni di Nintendo di "Tears of the Kingdom" hà righjuntu RMB 475 milioni.

2

In termini di valutazioni "Lacrime di u Regnu" hà vintu u ghjocu Famitsu full-score è hè u quintu ghjocu in a serie "The Legend of Zelda" cun un puntuatu perfettu. À u listessu tempu, "Tears of the Kingdom" hè in cima à a lista di u puntu di ghjocu 2023 di u situ Metacritic, cù un puntuatu mediu di 96 punti da i media.

3

U "Legend of Zelda"A serie hè stata per più di trent'anni è hè una di e serie di ghjocu più apprezzate di sempre, chì stabilisce u standard per parechji ghjochi di successu in l'industria".Lacrime di u Regnu"Serà senza dubbitu u prossimu tettu.

Quandu si tratta di u fattore più impurtante per a squadra di sviluppu "Zelda" per mantene un livellu cusì altu di creazione, u pruduttori di a squadra hà dettu: "Pensu chì hè a nostra persistenza in l'idee chì venemu".

Puruhè ancu appassiunatu di u sviluppu di u ghjocu.ÀPuru, attenemu à una idea centrata in u cliente è strivemu per creà u massimu valore per i nostri clienti.U nostru scopu hè di offre suluzioni di ghjocu di prima qualità è di stabilisce noi stessi cum'è un primu partenariu cù i sviluppatori di ghjocu di u mondu.Avanzate, mantenemu a nostra passione per u sviluppu di u ghjocu è pruduceremu ghjochi ancu più eccezziunali per i nostri clienti è ghjucatori.

 


Tempu di post: 01-06-2023