• news_banner

News

Arrivatu ufficialmente à Mobile l'11 di marzu di u 2022

 

Par IGNSEA

Per più dettagli, vede a risorsa:https://sea.ign.com/call-of-duty-warzone/183063/news/call-of-duty-warzone-is-officially-coming-to-mobile

 

Activision hà sviluppatu una nova versione mobile AAA di Call of Duty: Warzone.

In un blog post in u situ web di Call of Duty, a cumpagnia hà incuraghjitu i sviluppatori à unisce à a so squadra interna per custruisce una versione di Warzone da a terra per u telefuninu.

 

11

 

 

Siccomu u ghjocu ùn hè micca solu un portu drittu è Activision hè sempre assuciatu sviluppatori per fà, Warzone nantu à u telefuninu probabilmente ùn sarà micca liberatu per un pezzu.

Quandu ghjunghje, però, Activision prumetti chì "purterà l'azzione eccitante, fluida è à grande scala di Call of Duty: Warzone à i ghjucatori in viaghju.

"Questa sperienza battle royale à grande scala hè stata custruita nativamente per u telefuninu cù tecnulugia d'avanguardia pensata per divertisce i gamers in u mondu per parechji anni à vene".

Ùn deve esse cunfunditu cù Call of Duty: Mobile, l'altru ghjocu Call of Duty di Activision basatu in mobile chì hè statu inspiratu da u so primu modu battle royale chjamatu Blackout.Warzone serà sviluppatu in i studi internu di Activision paragunatu à u ghjocu mobile attuale, chì hè statu fattu da u sviluppatore cinese Tencent.


Tempu di Postu: Mar-11-2022