• news_banner

News

Esploremu inseme l'universu miticu!"N-innocence-" culpisce in Internet

"N-innocence-" hè un RPG d'azzione + ghjocu mobile di cummattimentu.Stu ghjocu mobile di prima volta unisce una lussuosa linea di attori di voce è prestazioni di prima qualità in 3D CG, aghjunghjendu culori splendidi à u ghjocu stessu.In u ghjocu, a tecnulugia 3D CG d'alta qualità hè aduprata per riproduce diversi mondi mitichi, cumprese storie di dii intrecciati, cum'è a mitulugia nordica, a mitulugia giapponese, a mitulugia greca, etc., aspittendu chì i ghjucatori spieghenu a trama di cori.

In quantu à u ghjocu, i ghjucatori ponu formà finu à 4 membri di a squadra, cumprese l'occupazioni di supportu, è rimpiazzà i membri in ogni mumentu per fà attacchi cumuni per scunfighja u nemicu.Inoltre, ogni caratteru hà un nirvana inerente unicu, è i caratteri diffirenti anu parechje caratteristiche, cum'è l'attaccu, a difesa, a ricuperazione, etc. Per mezu di un'operazione simplice è intuitiva, i ghjucatori puderanu facilmente gode di u divertimentu di cumbattimentu è acquistà una sperienza impressiunanti.

Attualmente, u ghjocu hè stata in linea per 4 mesi, è prima ch'ellu sia lanciatu, u numeru di riservazioni per u ghjocu hà superatu 250000. Semu assai onorati chì Sheer hà participatu à a produzzione di u modulu d'azzione è à a modellazione parziale di a maiò parte di i caratteri in u ghjocu.

WPS图片


Tempu di Postu: Aug-05-2022