• news_banner

News

KRAFTON libera a prima foto di ANA umana virtuale per a prima volta

图片1

U 13 di ghjugnuth, Krafton, u sviluppatore di ghjochi in linea populari cum'è "PlayerUnknown's Battlegrounds", hà publicatu una maghjina teaser di u so primu umanu virtuale iper-realisticu chjamatu "Ana".

"ANA" hè un umanu virtuale chì KRAFTON hà lanciatu per a prima volta dopu avè annunziatu ufficialmente l'apertura di una nova attività in ferraghju di questu annu.Da u principiu di a tappa di pianificazione, Krafton hè stata impegnata à a ricerca di l'omu virtuale chì portanu boni sentimenti à tutti in u mondu, è hà lanciatu l'omu virtuale "ANA" creatu cù a so tecnulugia.

KRAFTON usa tecniche di produzzione "iperrealismu" basate in Unreal Engine per incarnà veramente u sudore è i capelli chjuchi di l'omu virtuale, è hà un aspettu più realisticu cà l'omu virtuale fattu cù altre tecnulugia.

À u listessu tempu, hè aduprata a tecnulugia di Face Rigging di u primu livellu, chì riflette u muvimentu di i pupulari, i musculi faciali sottili è e rughe.È 'ANA' usa dinù tecnulugia Rigging nant'à u corpu à fà i muvimenti joint naturali.In questa basa, una voce AI unica hè stata creata utilizendu a tecnulugia di sintesi di voce, chì permette à "ANA" di fà è cantà cum'è una persona vera.

Cù l'ascesa di u meta-universu è a persona virtuale in l'ultimi anni, KRAFTON, cum'è un capu in l'industria di u ghjocu coreanu, hà ancu unitu à i ranchi di u sviluppu di e persone virtuale, espansione u novu affari di a cumpagnia di ghjocu è attraendu l'attenzione di tutti i partiti.

A nostra cumpagnia hè ancu cuntinueghja à pagà attente è amparà l'ultime tecnulugia in l'industria, furnisce parechji tippi di servizii di outsourcing d'arte è hè ancu impegnata à furnisce i clienti cù servizii d'alta qualità in VR, è aspetta l'uppurtunità di avè più. cooperazione cù cumpagnie in più campi in u futuru.


Tempu di post: 17-ghjugnu-2022