• news_banner

News

Prufittate u ghjocu di cucina più famosu in u mondu cun voi amichi avà!

U ghjocu di ristorante Cooking Diary, chì hè pupulare è amatu da i ghjucatori di tuttu u mondu, hà introduttu una nova volta di l'aghjurnamentu di a versione 2.0 u 28 d'aprile. In questa aghjurnazione, un novu tema di ristorante-Grey's Diner è Dungeon Mystery!hè statu introduttu, è pudete vede vestiti iconichi di epoche diverse è piatti deliziosi per tutti i gusti.Cooking Diary hè un ghjocu casuale liberatu da i sviluppatori di ghjocu mobile reputable in 2018. Finu à avà, u numeru di scaricamentu di ghjocu hà superatu 10 milioni, è l'utilizatori di ogni ghjornu sò attivi.Stu ghjocu hè cun una bona reputazione di ghjucatori, in particulare amatu da i ghjucatori femminili.

nutizie

In u ghjocu, pudete micca solu pruvà e vostre cumpetenze di cucina à traversu livelli culuriti è interessanti, ma ancu creà una associazione cù i vostri amichi per participà à a cumpetizione, è pudete ancu cambià u vostru acconciatura, u culore di i vostri ochji, o ancu a forma. di a to faccia !

Sheer hè onoratu di cooperà cù Mytona in questu ghjocu da questu annu cù furnisce u serviziu di outsourcing.A prufessionalità di Mytona è u sustegnu di a nostra squadra hà incuraghjitu à stabilisce relazioni di partenarii à longu andà è efficaci.Hè vert grata d'avè l'uppurtunità di creà ghjochi divertenti per i ghjucatori inseme!

 


Tempu di Postu: Apr-28-2022