• news_banner

News

E3 2022 annullatu, cumpresu u so cumpunente solu digitale 31 MAR 2022

ByGAMESPOT

Per più dettagli, per piacèsee a risorsa:

https://www.gamespot.com/articles/e3-2022-has-been-canceled-including-its-digital-only-component/1100-6502074/

E3 2022 hè statu annullatu.Precedentemente, i piani eranu stati annunziati per accoglie un avvenimentu solu digitale invece di l'avvenimentu fisicu tipicu, ma u gruppu chì u gestisce, l'ESA, hà avà cunfirmatu chì u spettaculu ùn si svolgerà in alcuna forma.

Un portavoce di l'ESA hà dettu à VentureBeat chì l'E3 tornerà in u 2023 cun "una vetrina rinvigorata chì celebra i video games novi è eccitanti è l'innovazioni di l'industria.

A dichjarazione cuntinueghja: "Avemu annunziatu prima chì l'E3 ùn serà micca tenutu in persona in 2022 per via di i risichi per a salute in corso chì circundanu COVID-19.Oghje, annunziemu chì ùn ci sarà ancu micca una vetrina E3 digitale in 2022. Invece, dedicà tutte e nostre energie è risorse per furnisce una sperienza E3 fisica è digitale rivitalizzata l'estate prossimu.Ch'ella sia piaciuta da u pianu di mostra o da i vostri dispositi preferiti, a vetrina di u 2023 riuniscerà a cumunità, i media è l'industria in un formatu novu è una sperienza interattiva ".

1

L'E3 2019 hè stata l'ultima edizione di u spettaculu per accoglie un avvenimentu in persona.Tutte e forme di ciò chì saria statu l'E3 2020 sò stati annullati, mentre chì l'E3 2021 hè statu tenutu cum'è un avvenimentu in linea.

Quandu l'E3 torna in 2023, l'ESA hà dettu chì spera chì u spettaculu pò "rivitalizza" l'avvenimentu dopu avè pigliatu un annu di pausa."Usemu questu tempu per furmà i piani per u 2023 è travagliemu cù i nostri membri per assicurà chì a vetrina rivitalizzata stabilisce un novu standard per l'avvenimenti di l'industria hibrida è l'impegnu di i fan", hà dettu l'ESA."Asperemu i vitrine individuali previste per u 2022 è uniremu à a cumunità per celebrà è prumove i novi tituli presentati.L'ESA hà pigliatu a decisione di fucalizza e so risorse è aduprà stu tempu per furmà i nostri piani è furnisce una sperienza tutta nova chì face piacè à i fan, chì anu a più alta aspettativa per u primu avvenimentu in i video games ".

Mentre chì l'E3 2022 ùn pò micca esse avanti, u Summer Game Fest annuale di Geoff Keighley torna quist'annu, ancu s'ellu ùn ci sò ancora dettagli nantu à e specifiche di u spettaculu.Dice questu, Keighley hà tweetatu una faccia winky appena dopu a nutizia chì l'E3 2022 puderia micca accade questu annu, chì hè curiosu.


Tempu di Postu: Mar-10-2022