• news_banner

News

Apex Legends finalmente riceve versioni native di PS5 è Xbox Series X/S oghje 29 di marzu di u 2022

Par IGN SEA

Per più dettagli, vede a risorsa: https://sea.ign.com/apex-legends/183559/news/apex-legends-finally-gets-native-ps5-and-xbox-series-xs-versions-today

E versioni native di PlayStation 5 è Xbox Series di Apex Legends sò avà dispunibili.

Cum'è parte di l'avvenimentu Warriors Collection, i sviluppatori Respawn Entertainment è Panic Button anu tornatu temporaneamente u modalità di cuntrollu, aghjunghjenu una mappa di l'arena, liberavanu elementi à tempu limitatu è lanciavanu in silenziu e versioni di prossima generazione.

Apex Legends funziona in risoluzione nativa 4K nantu à e novi cunsole, cù gameplay 60hz è Full HDR.I ghjucatori di a nova generazione anu ancu avè migliuratu distanze di disegnu è mudelli più detallati.

6.2

 

I sviluppatori anu delineatu ancu una quantità di aghjurnamenti chì venenu in u futuru, cumprese un gameplay di 120hz, attivatori adattativi è feedback tattili nantu à PS5, è altre migliure visuale è audio generale in e duie console.

Mentre a nova versione di Apex Legends ghjunghje automaticamente attraversu Smart Delivery in Xbox Series X è S, l'utilizatori di PS5 anu bisognu di fà uni pochi di più passi.

Navigando à Apex Legends nantu à u dashboard di a cunsola, l'utilizatori devenu appughjà u buttone "Opzioni" è, sottu "Selezziunate Versione", sceglite di scaricà a versione PS5.Quandu u scaricamentu hè cumpletu, prima di apre u novu software, navigate è sguassate a versione PS4 di Apex Legends da a cunsola.

U patch risolve ancu decine di prublemi minori in tutte e piattaforme, cù e note complete dispunibili per vede nantu à u situ web di u ghjocu.


Tempu di Postu: 29-Mar-2022