• news_banner

News

Dopu à mille vele, strivemu per un principiu promettente in u 2023

L'amici puri sò sempre occupati à u cambiamentu trà l'anni chì impaccheghjanu i travaglii è ritruvà cù e tappe.À a fine di u 2022, in più di i travaglii di rutina, a squadra di Sheer hà ancu fattu è compie una quantità di piani fantastichi per esse preparatu cumplettamente per l'annu à vene!

À a fine di questu annu, avemu principiatu novi prughjetti promettenti di Hard Surface cù sviluppatori internaziunali di primu livellu.Dopu avè ricivutu cumplimenti incredibili nantu à e nostre forti cumpetenze d'arte è una gestione efficiente da i clienti, aspittemu di prumove una cullaburazione significativa è stretta è di sviluppà veiculi più intrepidi in u mondu di u ghjocu!Intantu, a nostra cuuperazione cù i clienti attuali hè diretta à un annu più prusperu in u 2023!

Dentru u studiu, Sheer hà stallatu una nova sala d'arte induve tutti ponu intervene è fà travaglii creativi.Tutti l'artisti ponu divertevi è socialize cun l'altri.Hè interessante è impurtante per cunnosce i membri di a vostra squadra in una manera diversa

新鲜血液 sangue novu

À a fine di l'annu, avemu'Aghju pigliatu più sangue novu chì inspira tutta a squadra.Amparanu è travaglianu sottu a guida di i nostri direttori d'arte anziani è di i principali artisti.Scintillanu cù l'innuvazione è godenu u travagliu è a vita in Sheer!

夏尔画室 Sheer Art Room

Altrimenti, avemu daveru parechje sfide da trattà per via di a pandemia di COVID.A squadra pura hà sappiutu travaglià in ogni modu.Ottimisimu i nostri scheduli di pruduzzione è a gestione di a squadra per assicurà chì ogni prughjettu pò aderisce à i piani iniziali.Avemu cura di a salute fisica è mentale di ogni membru è mettemu u sforzu per furnisce un ambiente sicuru per tutti.

清洁环境clean env

Avemu passatu assai alti è bassi in u 2022. Dopu à mille vele, a squadra di Sheer hà da gestisce una preparazione cumpleta è stende per un principiu prumessu in u 2023 !

大家在一起inseme


Tempu di posta: 05-Jan-2023