• news_banner

News

Dopu à 8 mesi, u numeru di publicazione di u ghjocu domesticu hè riavviatu è l'industria di u ghjocu hè fora di calata

A sera di l'11 d'aprile di u 2022, l'Amministrazione Naziunale di Stampa è Publicazione hà annunziatu a "Informazione di Approvazione per i Ghjochi Domestici Online in Aprile 2022", chì significa chì dopu à 8 mesi, u numeru di pubblicazione di u ghjocu domesticu serà ripubblicatu.Attualmente, 45 numeri di pubblicazione di ghjoculi sò stati appruvati da l'amministrazione statale di stampa è publicazione, cumprese "Dream Voyage" da Sanqi Interactive Entertainment, "Party Star" da Xinxin Company, è "Tower Hunter" da Thunder Network, una subsidiaria di Gigabit.A diminuzione di u numeru di publicazione di u ghjocu durò 263 ghjorni.

图片 2

Poster Party Stars Creditu d'imaghjini: Tap Tap

 

A ripresa di u numeru di pubblicazione di u ghjocu domesticu dopu à 8 mesi hè sicuramente una bona nutizia per tutta l'industria di u ghjocu.Cum'è i pratichi di l'industria di u ghjocu, ciò chì ci vole à attente hè l'impattu di u riavviu di i numeri di publicazione di u ghjocu nantu à l'industria di u ghjocu.

 

1. U signale di a ricuperazione di l'industria di u ghjocu, prumove u sviluppu di i prudutti d'alta qualità di l'industria di u ghjocu.

L'impattu di a rivista di u numeru di publicazione stagnante nantu à e cumpagnie di ghjocu hè evidenti.Sicondu i dati, da lugliu 2021 à l'11 d'aprile 2022, 22 000 cumpagnie ligati à u ghjocu sò state annullate, è u 51,5% di u capitale registratu era sottu à 10 milioni di yuan.In cuntrastu, in 2020, quandu u numeru di publicazione hè statu emessu nurmale, u numeru di cumpagnie di ghjocu annullate per tuttu l'annu era 18,000.

In u 2021, u tassu di crescita di l'industria di u ghjocu in Cina hè cascatu drasticamente.Sicondu i dati ufficiali "2021 China Game Industry Report", in u 2021, l'ingressu di vendita attuale di u mercatu di ghjocu in Cina serà di 296,513 miliardi di yuan, un aumentu di 17,826 miliardi di yuan in l'annu passatu, un aumentu annu di 6,4% .Ancu s'è i rivenuti anu sempre mantinutu a crescita, u ritmu di crescita hè diminuitu da quasi 15% annu à l'annu sottu l'influenza di a diminuzione graduale di l'effettu di l'economia domestica è a diminuzione di u numeru di prudutti populari.

图片 1

Ingressu di vendita è tasso di crescita di u mercatu di ghjoculi in Cina

A stampa vene da "2021 China Game Industry Report" (Associazione di Publicazione Audiovisuale è Digitale Chine)

A colonna blu hè: l'inguernu di vendita attuale di u mercatu di ghjocu cinese;a linea di zigzag aranciu hè: u ritmu di crescita

A riapertura di l'appruvazioni di u numeru di publicazione hà liberatu un signalu pusitivu è un pizzicu di calore, injecting un booster in l'industria di u ghjocu.Affettatu da a ripresa di l'appruvazioni di u numeru di publicazione di u ghjocu, assai azzioni di cuncettu di ghjocu anu scuppiatu u mercatu.I praticanti di l'industria vedenu di novu l'alba di a rinascita di l'industria.

 

2. A qualità di u ghjocu hè assai più grande di a quantità, chì significa chì i requisiti per a creazione di u ghjocu sò ancu più altu.

I bisogni di u mercatu più stretti è i piani di sviluppu più longu richiedenu chì e cumpagnie di ghjocu espansione attivamente i mercati d'oltremare mentre aumentanu a so quota di u mercatu domesticu.Dunque, l'opere di l'arti di u ghjocu anu da esse più raffinate è internaziunali, chì ponu purtà più novi esperienze di ghjocu à i ghjucatori di u mondu.

Sheer hè un capu in a creazione di cuntenutu di l'arte di u ghjocu, è furnimu l'arte di ghjocu eccitanti per i ghjochi di alta qualità.Asseguremu sempre l'arte è a creatività superiore per sustene i sviluppatori di ghjocu in a produzzione.


Tempu di post: Apr-12-2022