• news_banner

News

Mercatu di i ghjoculi mobili 2022: a regione Asia-Pacificu cuntene 51% di i rivenuti glubale

Ghjorni fà, data.ai hà publicatu un novu rapportu annuale nantu à i dati chjave è e tendenze di u mercatu globale di ghjoculi mobili in 2022.

U rapportu indica chì in 2022, i scarichi di u ghjocu mobile globale eranu circa 89,74 miliardi di volte, cù un aumentu di 6,67 miliardi volte in paragunà à i dati da 2021. Tuttavia, i rivenuti di u mercatu globale di ghjoculi mobili eranu circa $ 110 miliardi in 2022, cù una diminuzione di 5. % in entrate.

图片1
图片2

Data.ai hà rimarcatu chì, ancu s'è l'ingressu generale di u mercatu globale di ghjoculi mobili hè calatu ligeramente in 2022, parechji prudutti più venduti anu ancu righjuntu novi picchi.Per esempiu, durante a seconda stagione, u fatturatu cumulativu di u ghjocu mobile RPG in u mondu apertu "Genshin Impact" superò facilmente 3 miliardi di dollari americani.

Vistu da a tendenza di scaricamentu annantu à l'anni, l'interessu di i clienti in i ghjochi mobili hè sempre in crescita.In tuttu u 2022, i ghjucatori mundiali anu scaricatu ghjochi mobili in una media di 1 miliardi di volte à settimana, ghjucanu per circa 6,4 miliardi d'ore à settimana, è cunsuma $ 1,6 miliardi.

U rapportu hà ancu menzionatu una tendenza cusì interessante: in u 2022, ùn importa micca in termini di scaricamentu o rivenuti, i vechji ghjochi ùn anu micca persu à i novi ghjochi chì sò stati lanciati quellu annu.Trà tutti i ghjochi mobili chì entranu in u top 1,000 download list in i Stati Uniti, u numeru mediu di scaricamentu di i vechji ghjochi righjunghji 2,5 milioni, mentri quellu di i novi ghjochi era solu 2,1 milioni.

图片4

Analisi regiunale: In termini di scaricamentu di ghjoculi mobili, i mercati in via di sviluppu anu allargatu ancu u so vantaghju.

In u mercatu di u ghjocu mobile induve u mudellu F2P prevale, paesi cum'è l'India, u Brasile è l'Indonesia anu enormi opportunità.Sicondu statistiche di data.ai, in tuttu u 2022, l'India era assai avanti in termini di scaricamentu di ghjoculi mobile: solu in a tenda di Google Play, i ghjucatori indiani anu scaricatu 9,5 miliardi di volte l'annu passatu.

图片3

Ma nantu à a piattaforma iOS, i Stati Uniti sò sempre u paese cù a più scaricata di ghjoculi da i ghjucatori l'annu passatu, circa 2,2 miliardi di volte.A Cina hè seconda in questa statistica (1,4 miliardi).

 

Analisi regiunale: I ghjucatori di ghjoculi mobili giapponese è sudcoreanu anu u più altu per capitalspesa.

In quantu à i rivenuti di u ghjocu mobile, l'Asia-Pacificu cuntinueghja à esse u primu mercatu regiunale in u mondu, acclamendu per più di 51% di a quota di mercatu, è e dati da 2022 sò più altu ch'è da 2021 (48%).Sicondu u rapportu, nantu à a piattaforma iOS, u Giappone hè u paese cù u più altu cunsumu di ghjocu per capitale di i ghjucatori: in u 2022, a spesa media mensile di i ghjucatori giapponesi in i ghjoculi iOS righjunghji 10,30 dollari americani.A Corea di u Sudu hè seconda in u rapportu.

Tuttavia, in u Google Play Store, i ghjucatori sudcoreani anu a spesa media mensile più alta di ghjocu in u 2022, righjunghjendu $ 11,20.

图片5

Analisi di a categuria: I ghjochi di strategia è RPG anu guadagnatu u più altu ingressu

Da u puntu di vista di i rivenuti, 4X March Battle (Strategy), MMORPG, Battle Royale (RPG) è Slot games sò i principali in categurie di ghjocu mobile.In u 2022, i rivenuti glubale di 4X marching battle (strategia) i ghjochi mobili superà i 9 miliardi di dollari americani, chì rapprisentanu circa l'11,3% di i rivenuti totali di u mercatu di i ghjoculi mobili, ancu s'è i scarichi di ghjochi in questa categuria contanu menu di 1. %.

 

Sheer Game crede chì capisce l'ultimi sviluppi in l'industria di u ghjocu glubale in tempu reale prumove a nostra auto-iterazione più rapidamente è migliurà a nostra qualità di serviziu.Cum'è un venditore cù pipeline d'arte à ciclu cumpletu, Sheer Game hè impegnatu à furnisce a megliu sperienza per i clienti.Manteneremu u nostru serviziu d'alta qualità, è furnisce una produzzione d'arte di moda persunalizata per i clienti di tuttu u mondu.


Postu tempu: Apr-19-2023