U 21 di settembre, ChengduPuruhà firmatu ufficialmente un cuntrattu di cuuperazione cù e cumpagnie di ghjochi giapponesi HYDE è CURO, cù l'obiettivu di creà un novu valore in tutta l'industria di l'intrattenimentu cù u ghjocu à u so core.

Cum'è una sucietà prufessiunale di pruduzzione di ghjochi CG giganti,Purupussede una forte mentalità proattiva. Per adattassi à una gamma più larga di piattaforme, risponde rapidamente à e tendenze di l'industria è stà à l'avanguardia in u sviluppu di ghjochi di alta qualità,Puruhà righjuntu un consensu cooperativu cù e cumpagnie di pruduzzione di ghjochi giapponesi premium HYDE è CURO nantu à a direzzione futura di u sviluppu di i ghjochi. Attraversu questu sforzu collaborativu, e trè parti uniranu e forze è sfrutteranu i nostri rispettivi vantaghji tecnologichi per u sviluppu di prughjetti cumuni.
HYDE, unu di i partenarii, hè un sviluppatore di ghjochi veteranu in Giappone. I so membri è filiali anu una ricca sperienza di sviluppu in diversi settori di l'industria di i ghjochi, cumpresi i ghjochi per cunsola, i ghjochi per dispositivi mobili, i ghjochi per PC è altre applicazioni di divertimentu. In più di a so sede situata in Tokyo, a cumpagnia hà ancu studii in Sendai, Niigata è Kyoto. Finu à oghje, HYDE hà participatu à u sviluppu di più di 150 tituli di videogiochi, cumpresi i famosi "Digimon Survive" è "Rune Factory 5".
CURO, un altru partenariu, hè una sucietà giapponese chì furnisce diverse suluzioni è servizii ligati à CG à i grandi editori di ghjochi. Hè un fornitore di alta qualità cù una squadra d'arte tecnica qualificata è pruduttori. Alcuni di i ghjochi à i quali CURO hà participatu sò "Bravely Default II", "CODE VEIN", "God Eater Resurrection" è "Monkey King: Hero is back".
U sgiò Kenichi Yanagihara, u CEO di HYDE (chì rapprisenta HYDE in questa cullaburazione), hà dettu una volta in una entrevista: "In l'era attuale, u sviluppu di ghjochi richiede una vasta gamma di cumpetenze è una squadra assai più grande chè prima. Per adattassi à u cambiamentu di i tempi è per cumpete in una cumpetizione intensa, u megliu approcciu hè di riunisce una squadra forte". Questa dichjarazione hà rispostu megliu à a nostra cullaburazione. Aspittemu cun impazienza un futuru luminosu in a nostra cullaburazione!
Data di publicazione: 25 d'ottobre di u 2023