U 13 di ghjugnuth, Krafton, u sviluppatore di ghjochi in linea populari cum'è "PlayerUnknown's Battlegrounds", hà publicatu una maghjina teaser di u so primu umanu virtuale iperrealisticu chjamatu "Ana".
« ANA » hè un umanu virtuale chì KRAFTON hà lanciatu per a prima volta dopu avè annunziatu ufficialmente l'apertura di una nova attività in ferraghju di questu annu. Dapoi l'iniziu di a fase di pianificazione, Krafton s'hè impegnatu à fà ricerche nantu à l'umani virtuali chì portanu boni sentimenti à tutti in u mondu sanu, è hà lanciatu l'umanu virtuale « ANA » creatu cù a so tecnulugia.
KRAFTON usa tecniche di pruduzzione di "iperrealismu" basate nantu à Unreal Engine per incarnà veramente u sudore è i capelli fini di l'umani virtuali, è hà un aspettu più realisticu chè l'umani virtuali fatti cù altre tecnulugie.
À u listessu tempu, hè aduprata a tecnulugia Face Rigging di punta, chì riflette u muvimentu di e pupille, i musculi facciali suttili è e rughe. È 'ANA' usa ancu a tecnulugia Rigging nant'à u corpu per fà muvimenti articulari naturali. Nantu à sta basa, hè stata creata una Voce AI unica cù a tecnulugia Voice Synthesis, chì permette à 'ANA' di fà è cantà cum'è una persona vera.
Cù l'ascesa di u meta-universu è di a persona virtuale in l'ultimi anni, KRAFTON, cum'è capu di fila in l'industria coreana di i ghjochi, s'hè ancu unitu à i ranchi di u sviluppu di persone virtuali, espandendu a nova attività di a cumpagnia di ghjochi è attraendu l'attenzione di tutte e parti.
A nostra sucietà cuntinueghja ancu à fà attenzione è à amparà l'ultime tecnulugie in l'industria, furnendu diversi tipi di servizii di outsourcing artisticu è hè ancu impegnata à furnisce à i clienti servizii di alta qualità ligati à a VR, è aspetta cun impazienza l'uppurtunità di avè più cuuperazione cù cumpagnie in più campi in u futuru.
Data di publicazione: 17 di ghjugnu 2022