Da IGN SEA
Per più dettagli, cunsultate a risorsa: https://sea.ign.com/apex-legends/183559/news/apex-legends-finally-gets-native-ps5-and-xbox-series-xs-versions-today
E versioni native di Apex Legends per PlayStation 5 è Xbox Series sò avà dispunibili.
Cum'è parte di l'eventu Warriors Collection, i sviluppatori Respawn Entertainment è Panic Button anu ripurtatu temporaneamente a modalità Control, aghjustatu una mappa di l'arena, publicatu articuli à tempu limitatu è lanciatu tranquillamente e versioni di prossima generazione.
Apex Legends funziona in risoluzione 4K nativa nantu à e nuove console, cù un ghjocu di 60hz è HDR cumpletu. I ghjucatori di a prossima generazione averanu ancu distanze di disegnu migliorate è mudelli più dettagliati.
I sviluppatori anu ancu descrittu una quantità di aghjurnamenti chì saranu dispunibili in u futuru, cumprese un gameplay di 120 Hz, trigger adattivi è feedback tattile nantu à PS5, è altri miglioramenti visuali è audio generali in entrambe e console.
Mentre a nova versione di Apex Legends ghjunghje automaticamente via Smart Delivery nantu à Xbox Series X è S, l'utilizatori di PS5 anu bisognu di fà uni pochi di passi in più.
Navigendu versu Apex Legends nant'à u pannellu di cuntrollu di a cunsola, l'utilizatori devenu appughjà u buttone "Opzioni" è, sottu "Selezziunà a versione", sceglie di scaricà a versione PS5. Una volta chì u scaricamentu hè cumpletu, prima di apre u novu software, navigate è sguassate a versione PS4 di Apex Legends da a cunsola.
U patch risolve ancu decine di prublemi minori in tutte e piattaforme, cù e note cumplette dispunibili per vede nantu à u situ web di u ghjocu.
Data di publicazione: 29 di marzu di u 2022