U 7 di nuvembre, Nintendo hà publicatu u so rapportu finanziariu per u secondu trimestre finitu u 30 di settembre di u 2023. U rapportu hà revelatu chì e vendite di Nintendo per a prima metà di l'annu fiscale anu righjuntu 796,2 miliardi di yen, chì rapprisenta un aumentu di 21,2% paragunatu à l'annu precedente. L'utile operativu hè statu di 279,9 miliardi di yen, in crescita di 27,0% paragunatu à l'annu precedente. À a fine di settembre, a Switch avia vendutu un totale di 132,46 milioni d'unità, cù vendite di software chì anu righjuntu 1,13323 miliardi di copie.

In rapporti precedenti, u presidente di Nintendo Shuntaro Furukawa hà mintuvatu: "Serà difficiule di mantene u momentum di vendita di Switch in u so settimu annu dopu a liberazione". Tuttavia, grazia à e vendite calde di novi ghjochi in a prima metà di u 2023 (cù "The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2" chì hà vendutu 19,5 milioni di copie è "Pikmin 4" chì hà vendutu 2,61 milioni di copie), hà aiutatu in qualchì modu a Switch à superà e so sfide di crescita di e vendite in quellu mumentu.

Cuncurrenza intensificata in u mercatu di i ghjochi: Nintendo torna à u piccu o hà bisognu di una nova svolta
In u mercatu di i ghjochi di cunsola l'annu scorsu, Sony era in cima cù una quota di mercatu di 45%, mentre chì Nintendo è Microsoft seguitavanu cù quote di mercatu di 27,7% è 27,3% rispettivamente.
A Nintendo Switch, una di e console di ghjocu più vendute in u mondu, hà appena ripigliatu a curona cum'è a console più venduta di u mese in marzu, superendu a so rivale di longa data, a PS5 di Sony. Ma pocu fà, Sony hà annunziatu ch'elli lanceranu una nova versione slim di a PS5 è accessori cunnessi in Cina, cù un prezzu di partenza ligeramente più bassu. Questu puderia avè un impattu putenziale nantu à e vendite di Nintendo Switch. Intantu, Microsoft hà cumpletatu a so acquisizione di Activision Blizzard, è cù questu accordu fattu, Microsoft hà superatu Nintendo per diventà a terza più grande cumpagnia di ghjochi in u mondu in termini di entrate, dopu solu Tencent è Sony.

L'analisti di l'industria di i ghjochi anu dettu: "Cù Sony è Microsoft chì lancianu e so console di prossima generazione, a serie Switch di Nintendo puderia cumincià à sembrà un pocu mancante d'innuvazione". U sviluppu di ghjochi per PC è mobili hà pigliatu constantemente u cuntrollu di u mercatu di i ghjochi per console, è in l'ultimi anni, sia Sony sia Microsoft anu cuminciatu à publicà console di prossima generazione.
In questa nova era, tutta l'industria di i ghjochi di cunsola hè di fronte à una sfida cumpletamente nova, è a situazione ùn pare micca bona. Ùn sapemu micca quantu bè funzioneranu tutti questi novi tentativi, ma hè sempre lodevole osà fà un cambiamentu è sorte da e zone di cunfortu.
Data di publicazione: 21 di nuvembre di u 2023