• banner_di_nutizie

Nutizie

2023 ChinaJoy, a "Globalizazione" piglia u centru di a scena

A tantu attesa Mostra Internaziunale di Intrattenimentu Digitale Interattivu di a Cina 2023, cunnisciuta ancu cum'è ChinaJoy, hà scuzzulatu u palcuscenicu da u 28 à u 31 di lugliu à u Novu Centru Internaziunale di Esposizioni di Shanghai. Cù una ristrutturazione cumpleta quest'annu, l'attrazione principale di l'eventu era senza dubbitu: a mundialisazione!

封面

Espositori di 22 paesi è regioni di u mondu si riuniscenu à ChinaJoy, cù cumpagnie rinomate sia da a Cina sia da l'esteru.

A mostra di quest'annu hè stata una riunione massiccia di quasi 500 cumpagnie cinesi è straniere da 22 paesi è regioni diverse. Grandi nomi cum'è Qualcomm, Sony, Bandai Namco, DeNA, AMD, Samsung, Tianwen Kadokawa, RazorGold, My Card, Snap, Xsolla, VTC Mobile, AppsFlyer, è parechji altri si sò uniti à a festa ChinaJoy. Anu presentatu i più recenti prudutti, tecnulugie è applicazioni di divertimentu digitale, dendu à i participanti una sperienza ravvicinata di i più recenti divertimenti digitali mundiali.

2

 "A mundialisazione" occupa u centru di a scena cum'è u tema più caldu di a mostra

ChinaJoy, l'estravaganza annuale di l'industria di i ghjochi video, dà à tutti un sguardu à a scena è l'industria di i ghjochi video fiorente in Cina. Da l'eventi fora di u situ di quest'annu, pare chì a "globalizazione" hà pigliatu i riflettori cum'è u tema u più caldu. Più di a metà di e più di 40 attività di supportu di quest'annu giranu intornu à u tema di a "globalizazione".

In l'area espositiva BTOB, un enorme 80% di e cumpagnie participante sò tutte dedicate à operazioni transfrontaliere. Queste cumpagnie furniscenu una gamma di servizii di ghjocu cum'è pagamenti, publicazione è analisi di dati. In più di questu, ci sò millaie di visitatori internaziunali chì anu fattu un viaghju speciale in Cina solu per l'eventu. Sò tutti quì per fà rete è esplorà opportunità cummerciale internaziunali.

3

Espositori: E Stelle Nascenti di u Mercatu Internaziunale è i Pionieri di a Globalizazione di i Ghjochi in Cina

I sviluppatori di ghjochi cum'è Giant Network, miHoYo, Lilith, Paper City, Eagle Game, IGG, è DianDian Interactive, chì facenu parte di a mostra ChinaJoy di quest'annu, sò esempi brillanti di cumpagnie cinesi chì anu avutu successu à esse internaziunali in l'industria di i ghjochi.

Giant Network, un sviluppatore di ghjochi, hà rivelatu chì u so prughjettu di ghjocu internu, "Space Adventure", hè statu publicatu prima di ciò previstu in u Sudeste Asiaticu è hà ricevutu una risposta fantastica in u mercatu vietnamita. Anu grandi piani per indirizzà i principali mercati mundiali cum'è i Stati Uniti è u Giappone per u so prossimu lanciu.

4 novi

U ghjocu "Stellar Railway" di miHoYo, chì hà iniziatu a so beta aperta mundiale u 26 d'aprile di quest'annu, hà fattu un fatturatu mundiale di 100 milioni di dollari in solu 10 ghjorni dopu a so uscita. Hà catturatu una quota di mercatu di u 22% in Giappone è di u 12% in i Stati Uniti, classificandosi cum'è u secondu è u terzu mercatu più performante.

U ghjocu di Lilith "Call of Dragons" hà ottenutu più di $30 milioni di entrate internaziunali totali in un mese dopu u so lanciu. "Viking Rise" di IGG hà vistu e so entrate internaziunali triplicà in maghju paragunatu à aprile, diventendu u secondu ghjocu mobile SLG cù u più grande incassu di IGG dopu "Castle Clash". "Whiteout Survival" di DianDian Interactive s'hè assicuratu un postu in u top 10 per entrate internaziunali in maghju.

Questi sviluppatori di ghjochi stanu lascendu a so impronta in i mercati internaziunali, scuzzulendu a cuncurrenza esistente è inspirendu più cumpagnie di ghjochi cinesi à vede e pussibilità illimitate di u mercatu mundiale. Stanu espandendu attivamente a so presenza mundiale è accettanu a sfida di diventà mundiale.

ChinaJoy si trasforma in "GlobalJoy"

Riturnendu à l'eventi offline dopu una pausa di dui anni, ChinaJoy hà subitu cambiamenti significativi. Prima di tuttu, a maiò parte di i sviluppatori di ghjochi consideranu avà a mundialisazione cum'è necessaria. Siconda, l'area di mostra B2B hè piena di fornitori di servizii transfrontalieri, ciò chì indica l'emergenza di una catena industriale di u mercatu mundiale di i ghjochi. Hè chjaru chì ChinaJoy si sta evolvendu in "GlobalJoy".

5 novi

In l'ultimi anni, sempre più cumpagnie di ghjochi cinesi anu allargatu a so presenza in u mondu sanu. Anu creatu marche filiali, stabilitu studii stranieri, è ancu investitu o acquistatu altri studii. Tutti anu u scopu di diventà attori mundiali in l'industria di i ghjochi.Puruhè unu di elli. Attualmente,Puruhà allargatu a cuuperazione à più di dece paesi è regioni maiò, cumpresi a Cina, i Stati Uniti, u Canada, u Giappone, a Corea di u Sud, a Germania, Singapore, l'Australia è Israele, alimentendu a crescita cuntinua di l'affari internaziunali. Credemu chì, in un futuru vicinu, assisteremuPuruè numerosi sviluppatori di ghjochi ottenenu un grande successu in i nostri sforzi di "globalizazione".


Data di publicazione: 21 d'aostu 2023