• news_banner

News

"Honkai: Star Rail" di miHoYo si lancia in u mondu cum'è un novu ghjocu di strategia d'avventura

U 26 d'aprile, u novu ghjocu di miHoYo "Honkai: Star Rail" hè statu ufficialmente lanciatu in u mondu.Cum'è unu di i ghjochi più attesi di u 2023, u ghjornu di u so scaricamentu di pre-release, "Honkai: Star Rail" hà consecutivamente in cima à i charts di app store gratuiti in più di 113 paesi è regioni cumpresi Stati Uniti, Giappone è Corea di u Sud. , superendu u record precedente di "PUBG Mobile" chì hà in cima à i charts in 105 paesi è regioni in a so liberazione iniziale.

"Honkai: Star Rail", cum'è un ghjocu di strategia di avventura, hè u tentativu iniziale di miHoyo à sta categuria.In u ghjocu, vi ghjucà cum'è un viaghjatore spiciali, andendu à traversu a galaxia nantu à u trenu Star Rail cù cumpagni chì eredite a vulintà di "splurazioni", seguitendu i passi di un certu "diu stella".

新闻封面

U pruduttori di u ghjocu hà dichjaratu chì "Honkai Impact: Star Rail" hè statu appruvatu per u sviluppu in u 2019. À u principiu di u prugettu, a squadra hà decisu di u posizionamentu di una "categoria di ghjocu relativamente ligera è orientata à l'operazione", eventualmente decide di fate "Honkai Impact: Star Rail" in un RPG strategicu basatu in turni.

2

Un altru cuncettu daretu à u ghjocu hè di creà un "anime playable".L'atmosfera unica chì u ghjocu pussede hè creata da a maravigliosa collisione trà una visione di u mondu sci-fi è a cultura tradiziunale cinese.A squadra di pruduzzione crede chì ancu l'utilizatori senza sperienza di ghjocu chì preferanu animazione è filmi ponu esse attratti da a so atmosfera è sò disposti à pruvà stu ghjocu.

3

Sicondu u pruduttore di Honkai: Star Rail, a creazione di un mondu virtuale chì furnisce "tuttu ciò chì hè necessariu" attraversu i ghjoculi hè una direzzione promettente per i prudutti di divertimentu in u futuru.Credu chì un ghjornu, i ghjoculi puderanu trasfurmà i grandi mondi virtuali vistu in filmi, animazioni è rumanzi in realità.Ch'ella si tratti di esplorà novi tipi di ghjocu eccitanti o di sforzu per una immersione più profonda è una qualità megliu in RPG, tutti sti sforzi sò destinati à ottene un mondu virtuale chì pò captivare miliardi di persone.

A squadra pura hà fattu u ultimu sforzu per perseguite a produzzione di ghjoculi high-end.Esploremu sempre più pussibulità in stili artistici di ghjocu è innuvazione tecnica mentre andemu in l'universu di u ghjocu.Fighjemu ancu nantu à a creazione cù un spiritu di l'artighjanu per ogni travagliu di ghjocu per ogni cliente.Sempre aderemu à i bisogni di i clienti cum'è u centru è e preferenze di u ghjucatore cum'è a guida, impegnati à pruduce ghjochi più maravigghiusi.


Tempu di post: May-10-2023